Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.03.2008 11:08 - Сляпата неделя . . .
Автор: slanchu Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1746 Коментари: 2 Гласове:
0



Сляпата неделя . . .

Искам да ви разкажа колко съм щастлива как греят очите ми и как света е някак по-хубав от вчера за мен. Случвало ли ви се е да се случва нещо изключително красиво и да ви е адски страх да го признаете! На мен се случи.  Не мисля, че ще намеря думи които да опишат чувството най-точно.
Аз съм щастлива. Влюбих се. Влюбих се в образ от малкия екран. За първи път реших, че е време да взема нещата в свои ръце и да открия този човек. Имах тайна надежда да се разочаровам от истинския му образ да видя нещо което няма да ми хареса, но за моя огромна изненада бях очарована.  Беше повече от колкото съм предполагала. Не съм много сигурна дали той беше истински дали не беше маската която виждах всяка вечер от малкия екран или беше истински и неповторим. Какъвто и да беше накара мен студената и критична да се държи като някоя влюбена хлапачка. Глътнах си езика и не можех да отделя поглед от него. Някой хора го наричат сляпата неделя. Не вярвам в любовта от много години, но този човек внесе в сивия ми ден толкова много цвят, че когато вече не беше до мен аз не виждах никакъв цвят. Беше ми тъжно. Исках да седя просто и да го наблюдавам! Не мога да се позная! Не мога да открия причината за това си държание. Той не е нещо особенно, но за мен е перфектен. Не мога да открия дори едно нещо за което да кажа ето това не ми харесва. Дали любовта заслепява? Дали това е любов не знам. Красотата трудно вече се вижда в забързания и сив наш ден. Искам да пищя, да креща и подскача. Искам да се разхождам късно вечер и да казвам на всички колко съм щастлива. Да усещам, всеки ден това прекрасно чувство.
Звучи глупаво нали? Ако видите сладко срамежливата ми муцунка говорейки за това тогава ще ме разберете. Имам хъс, желание за живот. За едно ново и прекрасно начало.
Може би това беше моя подарък. Може би на живота ми му писна да ме вижда тъжна и така самотна и реши да ми покаже всички красоти. Бях специална. Аз съм специална. Като стара красива и забравена песен която просълзява малки и големи носеща спомени и много чувство. Като сгушена малка гара чакаща своя закъсняващ влак.
Невероятно е. Аз грея. Толкова съм отнесена и щастлива, че имам чувството, че не стъпвам по земята. Прекрасно е. А той, той е като мечта. Толкова мил, толкова сладък и толкова истински. Исках да го щипя за да съм сигурна, че не е някакъв прекрасен сън.
Не ме разбирайте погрешно това, че съм го видяла по телевизията не е фактор. Достатъчно умна и сериозна млада жена съм за да зная, че когато прожекторите спират магията си отива, но при него не е така. Той е невероятен. А аз глупачето си глътнах граматиката. Исках да бъда прекрасна, но бях леко глуповато изтъпосана седейки до него.  Искам да продължи. Искам да се чувствам така всеки ден. Искам да бъда част от неговия живот и той от моя. Щастлива съм. Казах ли го вече? ЩАСТЛИВА СЪМ! Дори да беше само този един единствен ден. Дори да беше част от неговия театър аз съм щастлива. Мога да кажа само Благодаря! Благодаря за цвета и усмивките. Благодаря за няколкото изречения които няма да забравя. Готова съм да променя себе си за да мога да спечеля неговото доверие и приятелство. Да бъда бляскава и неповторима. Готова съм да дам част от мен. Прекрасно е. Щастлива съм. Не мога да си намеря място. Не мога да мисля за нищо друго! Имам сили да завладея света. Дали така действа любовта? Не зная. Дали е любов от пръв поглед? Аз не вярвам в нея.  Дали промени живота ми? Мисля, че да. Дали той мисли за мен така? Едва ли? Искренно се надявам.
Дали грозното патенце намери своя принц? Живота ще покаже а до тогава аз ще бъда все така щастлива и завладяна. Ще продължавам да търся топлината и мекотата в очите си за да мога да променя живота си. Да бъда истински щастлива!!!
Ако това не е "Сляпата неделя" не зная какво друго може да значи този израз.

Аз съм щастлива, нищо друго няма смисъл.


Тагове:   неделя,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - поредната луда фенка, , влюбила се в ...
11.05.2008 16:13
поредната луда фенка,,влюбила се в иван ангелов.. единственото ,което се разбира от поста е ,че госпожицата е влюбена във ваньо мамин сладък и ,че има високо самочувствие,,давай пиши о ти достатъчно умна млада жено!
цитирай
2. slanchu - Глупости
13.05.2008 12:20
Няма такова нещо ;) Просто моментна емоция нищо друго :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: slanchu
Категория: Лични дневници
Прочетен: 16232
Постинги: 6
Коментари: 5
Гласове: 27
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930